2016. július 29., péntek

Menyasszonyi smink - az enyém! :)

Korábban sokan, sokszor feltették nekem a kérdést: “A saját esküvődön magadat fogod sminkelni?”
Akkoriban mindig az volt a válaszom: “Nem tudom.”

A korábbi rossz tapasztalataim miatt nem szívesen bíztam volna másra a sminkemet (korábban bárki festett ki, nekem sosem tetszett a végeredmény), ugyanakkor tartottam tőle, hogy ha én csinálom, akkor a nagy izgalomban, a kapkodásban esetleg azt is elronthatom, ami máskor sima ügy, és végül katasztrófa lesz az egész.   

Tetszett a gondolat, hogy rábízzam magam egy profira. Ez egy nagy esemény (muszáj lenne tökéletesnek lenni/tűnni aznap, hiszen mindenki mindig téged néz, fotók keresztüzében telik az egész nap, videóznak stb.) és igaz, ami igaz, én nem vagyok okleves sminkes. Ráadásul mivel most a saját esküvőmről volt szó, biztos voltam benne, hogy nem fogom tudni olyan higgadtan kezelni a helyzetet, mint amikor egy másik menyasszony készülődéséről van szó, szóval jó lett volna, ha aznap már ez a feladat nem rám, hanem a sminkesre hárul.  

Ugyanakkor tudtam, hogy senki más nem ismer engem úgy, ahogy én magamat, nem tudja mit szeretek és mit nem, ráadásul milyen beauty blogger lennék, ha a saját esküvői sminkemet nem én készíteném el? (Arról nem beszélve, hogy milyen alapon vállalom el más menyasszonyok esküvői sminkjének elkészítését, ha a sajátomat mással csináltatom? Nem lennék túl hiteles, ugye?)

Lényeg a lényeg, végül én magam készítettem el a sminkemet a nagy napra és kicsit sem bántam meg! Sőt! Pontosan olyan lett, úgy mutatott a képeken és úgy is viselkedett, ahogy azt vártam.  
Sosem éreztem magam annál szebbnek és boldogabbnak, mint aznap.  






Az esküvőt megelőző hetekben egyébként elég sokat agyaltam, hogy milyen legyen a sminkem. Nagyon natúrat (ún. szépítő sminket) nem akartam, hiszen a hétköznapokban is elég erősen sminkelek, nem lett volna önazonos aznap egy a megszokottnál natúrabb sminkben megjelenni. Gondoltam arra is, hogy mivel egy sima hétköznapra is hangsúlyosan sminkelek, ezúttal valami különlegességet is beleviszek a dologba (pl. strasszköveket vagy váratlan színeket, szokatlan technikákat), de mivel a fotókon többé-kevésbé szerettem volna kortalan sminket viselni, illetve inkább a saját tulajdonságaimat, a saját szépségemet kihangsúlyozni a smink helyett, végül én is beálltam a sorba és egy tipikus menyasszonyi sminket készítettem. 

Lágy, természetes, meleg színekkel, látványos, de nem túl drámai műszempillával. Semmi sötét rúzs, semmi extravagancia, semmi szokatlan megoldás vagy szín.

Lehet, hogy sokaknak ez a smink nem elég kreatív, unalmas, fantáziátlan, de akárki akármit mond, az ilyen típusú sminkek működnek a leginkább a nagy napon! Az ilyen típusú smink nem nyomja el a menyasszonyt, nem változtatja teljesen át, nem kiabál, de kihangsúlyozza a szépségét…és ez a lényeg! :) 







A használt termékek listája:
Bioderma Pore Refiner (primer gyanánt)
Clinique anti-blemish solution alapozó - 02 fresh ivory - Teszt hamarosan!
NYX HD korrektor - Fair
Innisfree no sebum mineral púder (békingeléshez)
MIYO transzparens, kompakt púder (a T-zónába)
Sleek Face form kit – Fair (kontúrozáshoz)
Bourjois pirosító – Ambre d'or

Anastasia Beverly Hills dipbrow pomade – Blonde
NYX HD szemhéjalapozó
Essence mono szemhéjpúder – Party all night
Kryolan mono szemhéjpúder – Sahara
NYX mono szemhéjpúder – Deep brown
Sleek Au Naturel paletta – matt fekete, matt fehér (a matt fehér: a belső szemzugba és egy leheletnyi a szemöldököm alá)
Wet’n’Wild mono szemhéjpúder – crème brulee
Aden filces tus 
Red Cherry műszempilla - #205
Maybelline Lash Sensational szempillasirál (csak a fotók kedvéért :P)
Rimmel Exaggerate Automata szemceruza - Nude

Essence ajakceruza – in the nude (az ajak kontúrozásához, majd kitöltéséhez is)
L’Oréal Collection Privée Colour Richie rúzs - Eva's Nude


Ti is el fogjátok készíteni a saját menyasszonyi sminketeket? Vagy egy beauty bloggerre bízzátok? :) Esetleg kozmetikushoz vagy okleves sminkeshez fordultok? 

12 megjegyzés:

  1. Gyönyörű voltál! :) Jobban nem is dönthettél volna, én mindenképp magamnak akarom majd megcsinálni, és szintén valami hasonlót - de hol van az még -, egyszerűen ez egy olyan tökéletes smink. Nem akarok úgy járni, mint a barátnőm. Egyrészt alig ismerték fel, tényleg csak a ruha árulkodott róla, másrészt a drámai műszempillák megengedtek a nagy melegben, és nem tudta kinyitni a csoportos fotózás közben a szemét, úgy összeragadtak a szempillái. Innentől én azt hiszem kerülöm a profikat. :D

    VálaszTörlés
  2. Csodaszép lett a sminked, nagyon jól tetted, hogy te csináltad magadnak! :) Én a szalagavatón örültem nagyon, hogy én csináltam, főleg, miután megláttam néhány évfolyamtársam, akik elmentek valahova, és olyan bohócsminket kreáltak nekik, hogy hűűűha...

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép voltál. :) Engem életemben egyszer sminkelt ki "profi" egy tablófotózás alkalmával, és annyira nem tetszett, hogy azóta biztos vagyok benne, minden fontos eseményre magam fogok sminkelni, még ha nem is vagyok minden tudás birtokában, de én tudom a legjobban, hogy mivel vagyok képes azonosulni, és a magabiztossághoz elsősorban ez kell.

    VálaszTörlés
  4. Gyönyörű voltál és a smink is az! Élvezet volt nézni a fotókat :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szép voltál, jól tetted, hogy magadat sminkelted! :) Én mindenhol szeretem, ha magamat sminkelhetem, mert tökéletesen ismerem az arcom, tudom, hogy mi áll jól és miben érzem jól magam, így simán megspórolhatom a sminkest.
    Az utolsó kép nagyon aranyos :)

    VálaszTörlés
  6. De gyönyörű voltál! A smink csodaszép lett! Boldog házaséletet! :)

    VálaszTörlés
  7. nagyon szép lett a sminked :) jól választottál én is valami hasonlót fogok csinálni a nagy napon magamnak , letudnád írni milyen termékeket használtál ?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kibővítettem a posztot a használt termékek listájával! :)

      Törlés
  8. Csodaszép lett a sminked, gyönyörű menyasszony voltál :) Szerintem is jól döntöttél, mikor magadnak készítetted el, mert tényleg te ismered a legjobban a saját arcod, tudod, mi áll jól, mit szeretnél magadon viszont látni. Én is magamat sminkeltem a nagy napon és nagyon elégedett voltam a végeredménnyel. Biztos egy profi is szép sminket tudott volna nekem készíteni (feltételezem), de a saját rutinomban jobban megbíztam :)
    A fotók is egytől egyig nagyon hangulatosak, jó volt őket nézegetni :) Sok boldogságot kívánok nektek! ^^

    VálaszTörlés
  9. Gratulálok! :)
    Nagyon szép lett a sminked, szerintem is jól döntöttél, hogy saját magadnak készítetted el. Én is csináltam már menyasszonyi sminket, és igen büszke voltam rá, de nem biztos, hogy bevállalnám a sajátom. Pont amiatt amit az elején írtál, idegeskedés, rontás, izzadás, stb. :D
    A rúzsod hogy bírta amúgy a kiképzést? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A rúzsom sehogy (max. 1 órát), de az alatta lévő ajakceruza remekül helyt állt!

      Törlés
  10. Köszönöm, köszönjük szépen a kedves szavakat Csajok! :) <3

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...