2016. augusztus 4., csütörtök

Sminkes leltár 2016

Emlékeztek még arra a 2014-es posztra, amiben felsoroltam, hogy hány db szájfényem, spirálom, primerem stb. van itthon?

Annak idején eléggé letaglóztak a számok. Rájöttem, hogy ez így nem mehet tovább és megfogadtam, hogy lassan de biztosan csökkenteni fogom a darabszámokat, igyekszem tudatosabban vásárolni és eladni/elajándékozni/elhasználni, amit nem szeretek annyira.

Nos, tegnap rászántam az időt és megszámoltam, hogy jelenleg miből mennyi van a birtokomban, hogy kiderüljön mennyire volt sikeres a projekt. Íme:


A számokat elnézve szerintem sikeres volt, bár még van mit tenni.

Különösen örülök annak, hogy sikerült megszabadulnom 17 ecsettől, 12 szemhéjpúdertől és 9 pirosítótól, mivel ezek voltak legproblémásabb terméktípusok 2014-ben.

Annak is örülök, hogy a BB krémek/alapozók, a szempillaspirálok, a krémes szemhéjpúderek, a rúzsok, az ajakbalzsamok és a testvajak száma is csökkent, de még mindig jóval több sminkcuccom van, mint amennyire szükségem lenne. /Kékkel jelöltem azokat a sorokat, amik továbbra is problémásak./

Azt nem bánom, hogy a púdereim, a szemceruzáim és a műszempilláim száma nőtt, de az már egy picit zavar, hogy kb. sosem használok szájfényt, mégis eggyel több van most, mint akkor.

Különösen rossz érzéssel tölt el, hogy a palettáim száma is nőtt a 2 évvel ezelőtti állapothoz képest, tekintve hogy már akkor is jóval több volt, mint amennyit ideálisnak tartottam.

A közeljövőben tehát elsősorban a palettáim számát kell csökkentenem (valószínűleg Blog Sale lesz a vége), valamint ki kell dobnom a kissé már beszáradt dolgokat és meg kell válnom mindentől, amit nem igazán szeretek/használok rendszeresen.


Most ennyi Csajok, jók legyetek, sziasztok! :)

2 megjegyzés:

  1. Szuper ötlet ez a leltár, bár én nem merem megcsinálni. :D

    VálaszTörlés
  2. Az ötlet szuper, annak idején 2014-ben én is megcsináltam a te mintádra, azóta is vezetem, pár havonta átnézem a dolgokat. :) Így mindig tudom, miből mennyi van és azóta nincsen felhalmozás, mert tudom, hogy nincs szükségem még egy pirosítóra, rúzsra. :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...