2017. április 14., péntek

Teszt: Makeup Revolution I ♥ makeup blushing hearts - Goddess of Love highlighter

Szeretnél egy jól pigmentált, intenzíven fénylő highlightert, ami meseszép fénnyel vonja be az arcodat és még az ára is kedvező?   
Akkor ez a mai poszt Neked íródott, az I Heart Makeup Goddess of Love highlighterei ugyanis pont ilyenek. :)



Csomagolás: Szív alakú, viszonylag erős papírból készült tégely, szív alakú, műanyagból készült pan, fényes/csillogó anyagok és betűk. Nem túl csicsás, de kellően díszes design.
Nem mondom, hogy helytakarékos, ráadásul nem is túl utazóbarát (nem záródik túl jól), de különleges és aranyos. Nekem bejön.:)






Illat, állag, pigmentáltság: Ez a pirosító egy ún. baked pirosító. A baked termékekkel kapcsolatban mindig kicsit szkeptikus vagyok, mert a Bourjois pirosítóim óta tudom, hogy hamar elveszítik azt a kellemes, selymes tapintásukat és a nagyon hamar filmréteg képződik a felszínükön, így hiába pigmentáltak, egy idő után nehéz kinyerni belőlük a színt. Mióta azonban vannak elf baked termékeim, tudom, hogy nem viselkedik minden baked technológiás sminkcucc így. Szerencsére ez a highlighter sem. 
Nagyon jól pigmentált, inkább száraz, mint krémes, selymes tapintású highligter, amit kézzel és ecsettel is fel lehet vinni. Egyenletesen fed, nagyon szépen belesimul a bőrbe, ha szükséges rétegezhető, könnyű vele dolgozni, alig porol. Használat közben nem éreztem, hogy lenne bármilyen illata.



Szín, finish: 3 színben kapható, van rózsaszínes, fehér-arany és enyhén barackos-bézs verzió is. Ha engem kérdeztek mind gyönyörű, de a legjobban kihasználható, a legtöbb bőrszínnel és bőrtónussal működő árnyalat az utóbbi, amit én is választottam, a Goddess of Faith. (A hűség istennője magyarul.)
Ami a finishét illeti...gyönyörűséges! Őszintén szólva szerintem szebb, mint a theBalm Mary-Lou Manizeré!  








Elég intenzíven fénylik, ezért már egy vékony rétegben is nagyon mutatós. Nem az a visszafogott, alig látható, sejtelmes fényű és nem is az a nagyon durva, metálfényű darab. Határozottan, tagadhatatlanul jelen van, de a fénye nem tolakodó, nem túlságosan sok. Nagyon-nagyon apró csillámokat, mikrocsillámokat tartalmaz, amik nem láthatóak az arcon, de ők a felelősek azért a csodás, a bőrbe tökéletesen beleolvadó fényért, mit ez a highlighter nyújt.  



Sajnos a képek nem adják vissza, hogy mennyire szép, de én mondom Nektek: ez egy igazi szaténfényű csoda! 
Tartósság: Rajtam a pirosítók mindig tartósak szoktak lenni, de a highligterek sajnos pár óra alatt teljesen eltűnnek…Ez a highlighter viszont egész nap látható volt az arcomon, a nap végén is szépen fénylett, úgyhogy le a kalappal előtte!
Beszerezhetőség, ár: Én az enyémet a notino-ról rendeltem, 2960 Ft-ért.  
Összességében: A kedvenc highlighteremmé lépett elő, kb. egy nap után. Ez egy kiváló minőségű, csodás finishű, tartós highlighter, akár egy egész életre elegendő mennyiségben, kevesebb, mint 3000 Ft-ért. TÖKÉLETES! Szívből ajánlom mindenkinek! 5/5

1 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...